torsdag 29. august 2013

Videoer på bloggen

Jeg kommer til å inkludere videoer av fugler på bloggen min. Dels har jeg en drøm selv om å kunne vise videoer jeg selv tar, men jeg vil også inkludere andres når jeg kommer over slike og de ligger åpent tilgjengelig på YouTube.

Den første er av en Robin, Rødstrupe, riktignok en amerikansk. Videoen viser opptak fra et rede fra egg og fire uker fremover til de forlater redet. Du kan se den her:
http://knutsfugler.blogspot.se/2013/03/rdstrupe-erithacus-rubecula.html

Den neste er av to Sothøner som mater unger. Du kan se den her:
http://knutsfugler.blogspot.se/2013/07/sothne-unger.html

Fra ringmerking av fugler i Nesseby.




Rundt Mosvannet i Stavanger finnes det et yrende fugleliv. UTE var med naturfotograf Roy Mangersnes tidlig en morgen for å se på livet i det bynære naturområdet.




Fåglar i Västmanland filmet av Gunnar Fernqvist.


Alle innlegg på bloggen som inneholder videoer tagges med "video" slik at du enten kan søke på "video" eller bare se på oversikten over etiketter.

1 kommentar: